tirsdag 29. mai 2012

Stoffbutikken er åpen!

Nå har jeg fått en liten smakebit på bloggingens glade sider, snart har det gått 1 måned siden mitt første inlegg her! Det er så koselig å ha dette frirommet til å dele litt av mine kreative sysler og tanker i hverdagen, og jeg simpelthen klør i fingrene etter å få dele mer med alle interesserte medbloggere, og lesere, der ute! 

 For observante lesere, så har jeg også tidligere nevnt at jeg vil selge litt ut av alle mine vakre, vintage stoffer, og jeg har i denne forbindelse nå fått stablet på benene en pitteliten retro stoffbutikk, kallet "STOFFBUTIKKEN". Enkelt og greit. Her finner du stoffstykker til både store og små prosjekter, og jeg gleder meg til å dele ut av mitt etter hvert velfylte lager. Noe for enhver smak, vil jeg tro : ) Jeg starter forsiktig, med noen av mine favoritter, og fortsetter så med enda fler favoritter etter hvert som jeg får tatt bilder av disse : ) Velkommen innom!

Det kommer rett og slett et nytt inlegg rett etter dette: Min aller første Give away!

Glade smil fra Marthe

...en liten smugtitt på min aller første Give away...




2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte stoffer, kan bruges til mange ting, vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Karen!
      Tusinde tak for din deltagelse i min aller første Give away :)
      Jeg vil blot høre, om du vil være så sød at lige skrive din deltagelse inde på det andet indlæg (næste), for så får jeg samlet alle der vil deltage der, på samme sted. Bare så jeg er helt sikker på ikke at glæmme at tage dig med i lodtrækningen d. 12. juni ;)

      Mkh Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...