lørdag 7. juli 2012

LaRaLiL retro kjole!

Jeg føler meg veldig heldig, for jeg har fått fingrene i den skjønneste kjolen til datteren min! 
Anna med bloggen LaRaLiL syr de vakreste og kuuleste kjolene til sin egen datter, og heldigvis for meg så passer nettopp denne størrelsen til min datter, som er akkurat litt mindre enn hennes datter. Heldige meg! (Kremt, datteren min, mener jeg..) 

Datteren min hadde siste dag i barnehagen innen sommerferien, i går, og måtte selvfølgelig ha på seg sin nye, vakre kjole. Hun følte seg så fin, og pyntet med sin nye sommerhatt (hun er en liten hatte-jente), så var antrekket komplett. :-) Jeg har lånt 2 av bildene til collagen under fra Anna, da kjolen kom så raskt på at jeg ikke riktig rakk å ta noen like gode bilder selv, innen bruk. Det er IKKE lett å ta bilder av en snart 2 årig jente i farta! Jeg har ikke tålmodighet til å vente til kjolen er nyvasket etter en dag i barnehagen, heller, 
for kjolen må jo vises frem NÅ ; ) Så stort takk til Anna, for super flott kjole, og masse god inspirasjon!


Fortsatt fin helg til deg!

Smil fra Marthe 

8 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig... den er virkelig flot og stoffet er jeg vild med....Sender dig en mail en af dagene...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Lone!
      Ja, det føles som det gør, når man er rigtig heldig! :-)
      Glæder mig til at høre fra dig!

      Dejlig weekend til dig!

      Kh Marthe

      Slett
  2. Lige den kjole er vist mit favorit blandt alle Annas kjoler. Kraven, knapperne, ærmerne. Elsker detaljerne!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Junette!
      Hvor sjovt du også har det sådan :-) Jeg kan godt forstå dig. Jeg elsker også de søde blomster-knapper, lommerne, ja, det hele ved den. Nu må jeg igang at øve mig på syning, for hjemmesyede kjoler bliver vist ikke det samme efter denne.. ; )

      Håber du nyder weekenden!

      Kh Marthe

      Slett
  3. Hvor er det en smuk kjole og sikke smukke detaljer. Din datter er en heldig pige :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Lene!
      Ja, jeg er også helt vild med alle de fine detalier. Jeg må vist i gang og øve mig, for det her bliver svært at matche, synes jeg ; ) Ja, den der bare havde så mange fine kjoler at tage på...

      Dejlig søndag til dig!

      Kh Marthe

      Ps! Jeg er helt forelsket i din hæklede havfrue! Håber du finder opskriften på et tidspunkt, og får tid til at hækle en til mig! :P

      Slett
  4. Hej Marthe

    Jeg er super glad for, at du er glad for kjolen! Den er også en af mine favoritter (af dem, jeg har syet), så den var ikke helt svær at slippe;-) Glæder mig til at se den in action på din ille pige.

    Kh
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Anna!
      Jeg har stor forståelse for at det var svært at slippe den fine, fine kjole. Jeg kan forsikre dig om, at den har fået et godt hjem, hvor den vil blive værdsat som den fortjener :0) Jeg vil sende dig billeder af den in action, så snart jeg har fået nogle gode billeder af min datter i den (det er jo ikke så nemt ; )

      Men altså, hvor bliver du bare ved med at friste på din blog! Jeg er ret glad for at din nye kreation med lilla elefanter, er en del for stor til min datter, endnu... ;-)

      Dejlig søndag og god ferie videre!

      Kh Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...