fredag 31. august 2012

Loppefunn # 3

Å samle på fine ting kan noen ganger være en utfordring, har jeg funnet ut av. For det første må man et eller annet sted lære seg begrensningens kunst. (Alternativet må være å bli veldig god på å rydde? ; ) Man kan rett og slett ikke drasse med seg alt fint man møter på sin vei. Da blir det fort litt kaos. For HVOR skal alle tingene være? ...Jeg merker behovet for en fin settekasse nærme seg... Både til å pynte fint på veggen min, og til å gjemme på de mange fine, små skattene man drasser med seg hjem i NY OG NE. Da skal det bli orden i sakene, tenker jeg! Så, neste ting jeg skal jakte på, er en STOR settekasse med mange fine rom til å ha ting og tang i. Loppejakten fortsetter til helgen. Jippi! :D ..Da var visst moral-prekenen om begrensningens kunst over, for denne helgen..

Her er noen av forrige helgs loppefunn!

Retro stoff, en søt gummi retro-katt (morsom badeleke, har vi funnet ut her!), boks med en helt nydelig sjøgrønn/turkis farge, og en liten emalje-øse med margueritter til Albas nye IKEA lekekjøkken. Fin-fint! 

Salt & pepper-drysser i teak, stor Erik Kold boks i perfekt stand, en rosa te-boks, og 2 kopper jeg ikke kunne la være å like, i søte, rosa farger og retro blomster. Matcher forøvrig også det fine flanells-lakenet i samme farger, som også kan kjøpes i Stoffbutikken : )

Ønsker deg en kjempefin fredag!

Smil fra Marthe 

6 kommentarer:

  1. Så morsomt, for sånne krus har jeg engang i tiden hatt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Inger Anne

      Det var morsomt! Jeg synes de er så søte og feminine! : )

      God helg til deg!

      Smil fra Marthe

      Slett
  2. Hei og takk for en herlig blogg😊 søt øse, og nydelig retrostoff du har fått fatt i. Takk for den herlige pakken med stoffer som dumpet ned i postkassen min i forrige uke! Jeg ble så GLAD😃og tusen takk for de to stoffene jeg fikk med på kjøpet...en herlig overraskelse! Ellers håper jeg stoffet med Adam og Eva fortsatt er mulig å kjøpe. Sender deg en e-post i løpet av morgendagen for en ny bestilling av det😊god helg!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Karine!
      SÅ fint at du skriver til meg her inne : ) Det har gått så i ett her den siste uken, at jeg ikke har rukket å komme à jour med henvendelser via mail og sms! Det beklager jeg, naturligvis!

      Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med den glade stoff-pakken din! :D Det er gøy med litt nytt i stoffhyllene! : ) Jeg har fremdeles mer igjen av retro Adam & Eva,-jeg skriver en mail til deg!

      Ha en flott helg videre!

      Smil fra Marthe

      Slett
  3. Kjenner meg godt igjen. Hehe. Kan nok bli litt MYE med hjem fra loppemarked/bruktmarked. ;) Skal jo ha plass til alt og. Skjerpings! Prøve å levere noe neste gang jeg tar en bruktrunde. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lene
      Hi, hi, ja jeg blir også fort litt ivrig, når jeg først er i gang på loppis/bruktmarked! ;-) Jeg burde nok også snart få gitt bort litt selv her, ja :)

      Smil fra Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...