onsdag 27. mars 2013

Stavanger Flint bruktfunn

Denne sjarmerende og fine tallerkenen har jeg ikke kunnet få ut av tankene, siden jeg første gang så den hos Anne Moland, og her om dagen svingte jeg innom henne, og fikk hentet denne fine tingen! * lykke * Anne har en fantastisk samling av skatter hjemme på gården sin her i Sandefjord. De fleste helger gjennom hele sommersesongen holder hun åpent Bruktmarked, og det er en sann fornøyelse å gå på skattejakt blant ting og tang hun skaffer hjem i løpet av året! Du kan lese mer utfyllende om Bruktmarkedet hennes * her *.



Jeg kunne ikke stå for det fine motivet fra Stavanger Flint, med hele familien i sving på beste "her vet vi hvilken rolle vi har i familien"-vis. Selv om motivet ikke nødvendigvis reflekterer en moderne families fordeling av oppgaver i hjemmet, så er det da et hyggelig motiv, synes du ikke? Fine detaljer, retro, og den skal helt klart opp på veggen å henge!

Får rent lyst til å svinge meg i heimen, når jeg ser på denne : )

Glade smil fra Marthe

6 kommentarer:

  1. Den er godt nok også bare vildt fin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Libbie, jeg kunne altså ikke stå for denne :0)

      Slett
  2. Hvor er den hyggelig :0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også, Karen Elisabeth :0) Kig forbi min marts-favorit i dag ;-)

      Slett
  3. Så fint motiv! Det minder meget om en stor platte danske Bjørn Wiinblad har lavet for butikskæden Imerco ifm. deres jubilæum :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvor sjovt, Helene! Er det mon en platte du har i din samling? (Eller er måske Google tingen?) Ville være sjovt at se den ;0)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...